Клієнтка Приватбанку на офіційному сайті Міністерства фінансів звинуватила фінансову установу у шахрайстві. Вона заявила про те, що з її картки вкрали всі гроші, включаючи й наданий кредитний ліміт. Але проблема в тому, що дані картки вона нікому не передавала та на сторонніх ресурсах реквізити платіжного засобу не залишала. Саме тому у неї склалася думка про те, що саме працівники банку активно співпрацюють із шахраями. Оскільки іншого пояснення ситуації, що склалася, у неї немає.
Клієнтка Приватбанку також зазначила, що її гнітить навіть не факт списання грошей. Ця ситуація буде вивчена кіберполіцією. Вона не розуміє, чому на стадії досудового розслідування, коли сам факт шахрайства вже визнаний і правоохоронні органи перебувають у пошуку винних осіб, з кредитного рахунка також списуються відсотки. Чому людина, яка не винна у ситуації, що трапилася, винна крім основного боргу, погашати ще різні відсотки та штрафні санкції. Сам Приватбанк не зміг стояти осторонь і також надав офіційну відповідь на такий коментар. Представники фінансової установи заявили про те, що вони просто не знають про початок досудового розслідування. І щоб банк міг допомогти клієнтці, необхідно було про цей факт просто повідомити.
Приватбанк самостійно ініціював спілкування з клієнткою. Також представники банку повідомили про те, що зараз існує велика різноманітність методів шахрайства. Людина банально може не пам’ятати, хто має доступ до його рахунків і як дані могли потрапити до рук шахраїв. Співробітники банку не співпрацюють із такими особами.
Нагадаємо читачеві, однією з найпоширеніших афер за останні місяці, жертвами яких стали сотні українців, у тому числі клієнти Приватбанку, стала афера з виплатою тисячі «Зеленського» за вакцинацію. Людям надходили смс-повідомлення на різні месенджери, а ті довірливо передавали реквізити своїх карток третім особам. В результаті залишалися без тисячі та своїх заощаджень.