Банкіри розповіли, як вони можуть завоювати свого постійного клієнта

Керівник відділу захисту інтересів споживачів фінансових послуг Національного банку України Ольга Лобайчук взяла участь у міжнародному заході, присвяченому ключовим результатам фінансового ринку України. Вона розповіла про те, як необхідно працювати фінансовим компаніям та яку стратегію розвитку брати за орієнтир, щоб у  майбутньому не втратити свого постійного клієнта.

Вона зазначила, що головною запорукою довірливих та міцних стосунків між фінансовою установою та клієнтом є саме довіра та чесна відкрита інформація. Коли клієнт розуміє, що він знає про фінансову послугу чи продукт максимально важливу інформацію, то він автоматично довіряє своєму банку. 

Як приклад Ольга Лобайчук відзначила, що наразі вже не працює той алгоритм взаємодії між банком та позичальником, який працював раніше. Наприклад, вона розуміє, що деякі фінансові компанії бажають окрім основних продуктів, надати ще клієнту і додаткові послуги. Наприклад, при оформленні споживчого кредиту вам 100% запропонують оформити послугу страхування. І при відмові від такого полісу банк автоматично може скасувати вашу заявку на кредит, яка вже була схвалена. 

Ольга Лобайчук відмітила, що навіть при такій ситуації сам позичальник повинен розуміти, яку послугу йому додатково нав’язують. Він повинен самостійно приймати рішення щодо можливості оформлення такої додаткової послуги, його необхідно проінформувати в повному обсязі.

Як зазначила керівник відділу захисту інтересів споживачів фінансових послуг, банки вже мають уявлення про те, що вони можуть достатньо успішно функціонувати також без голослівних заяв щодо нульових кредитів. Ми проводили багато нарад та іміджевих заходів, які направлені саме на анулювання таких рекламних слоганів. Кредитів під 0 відсотків немає, існує лише спроба обманним шляхом отримати клієнта.

Під час виступу було зроблено акцент на тому, що кожний продавець фінансової послуги автоматично є і споживачем іншого продукту чи послуги. А тому він також бажає отримувати правдиву та точну інформацію про якість та характеристики продукту. Ніхто не бажає купувати той товар, про який він нічого не знає або про його характеристики ходить багато домислів. Будь-яку фінансову послугу можна продавати відкрито без ухилянь та шахрайств. І лише таким чином клієнт залишиться з вами, а не піде до іншої фінансової установи

Практика показує, що великі компанії, особливо міжнародного рівня, все ж таки прислухаються  до таких порад і вже намагаються більш відкрито працювати зі своїми клієнтами. Наразі банки надають навіть можливість відмови від тих самих послуг страхування. Але тут постає питання іншого характеру – який рівень фінансової грамотності є у конкретної людини, чи в змозі він самостійно оцінити ефективність та необхідність оформлення додаткових опцій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.