До 85-90% всього кешбеку знаходяться в руках трьох банків України

Представники банківського сектору звернули увагу на те, що до 85% всього нарахованого на клієнтські рахунки кешбеку знаходяться в руках трьох банків. І це пов’язано також з тим, що вони підвищили інтерчейндж – комісію за обслуговування рахунків та платіжних карток. Шляхом впровадження та підвищення тарифів на обслуговування вони змогли не лише підвищити рівень дохідності, але й додатково забезпечити для своїх постійних клієнтів достатній рівень кешбеку.

В офіційному звіту Національного банку України йдеться про те, що банки в цьому році змогли активно підвищити рівень кредитування та наростили загальну кількість пластикових карток, які обслуговують ці рахунки. Але проблема існує в тому, що фактично кредити та платіжні картки надають в нас всі банки, а ось розгалужену мережу терміналів мають не всі. Саме тому інтерчейндж отримують ті фінансові установи, які такі термінали мають. Вони можуть додатково підвищувати рівень своїх комісійних доходів шляхом обслуговування карток, емітованих іншими фінансовими установами.

Ось ці фінансові установи, серед яких на першому місці значиться ПриватБанк, змогли забезпечити собі не лише достатній рівень інтерчейнджу, але й надати клієнтам достатній кешбек. В той час як інші банки наразі поступово відмовляються від такої послуги.

Як зазначили в Національному банку України, то наразі 15% від кешбеку розподілено між всіма банківськими установами, окрім лідерів ринку. При цьому більшість установ вже замислилася над тим, щоб до літа 2022 року відмовитися не лише від кешбеку, але й додатково ввести додаткову плату за обслуговування дебетових платіжних карт. Це може значно відбитися на ринку послуг та привести до значного зменшення конкурентоздатності деяких фінансових установ.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.