Чи прощають МФО борги? – Інтерв’ю директора сервісу MyCredit Дмитра Стензи

З моменту оголошення карантину в Україні пройшло півроку. Країна “Сидить удома”, і це істотно відбивається на гаманцях її жителів. За результатами соціологічного опитування, 57% українців витратили усі свої заощадження. Кабмін передбачив для українців всілякі пільги і послаблення на період карантину, серед іншого – закон про відміну штрафу і пені за прострочення кредиту.

Чи означає це, що можна не платити кредит, і чи будуть кредитори списувати борги?

Щоб отримати відповіді на ці питання, ми звернулися в один з лідерів ринку мікрокредитування – сервіс MyCredit. Директор сервісу Дмитро Стензя прокоментував ситуацію і розповів, чи готова компанія йти на поступки клієнтам.

Не секрет, що втративши стабільний заробіток, українці масово звертаються в МФО. Бізнес йде в гору?

Мабуть, це найпопулярніше питання як від наших клієнтів, так і від партнерів. Те, що ми зараз заробляємо колосальні гроші – міф. Реальна ситуація абсолютно інша. Багато наших клієнтів зіткнулися з неможливістю виплатити кредит з об’єктивних причин. При цьому вони не лише не можуть сплатити відсотки, що накопичилися, за послуги сервісу, але і просто повернути ту суму, яку ми їм надали. Компанія терпить серйозні витрати. Тому зараз не йдеться про те, щоб запрацювати. Я б сказав, що зараз йдеться виключно про соціальну відповідальність кожної компанії. Це передусім відповідальність за наших співробітників з можливістю зберегти їм робочі місця і зарплати. Рівним рахунком як і відповідальність перед нашими клієнтами – і далі повною мірою надавати якісний сервіс і надавати фінансову допомогу.

Ви говорите про соціальну відповідальність перед клієнтами. Що унікального ви запропонували своїм клієнтам в період карантину?

Насправді ми не зробили нічого унікального, і не рахуємо готовність йти назустріч клієнтові приводом для гордості. Так повинні поступити усі соціально відповідальні компанії, і в ситуації, що склалася, – це єдино вірне рішення.

Складність з виплатою кредиту – питання не нове, і варіанти його рішення були передбачені нами задовго до карантину. Коли проблема стала особливо гострою – ми удосконалили діючі програми і сформували новий комплекс антикризових заходів.

Чесність і відкритість перед клієнтами завжди були головними принципами компанії, і ми продовжуємо наслідувати цей шлях. Ми прагнемо не просто надавати якісний сервіс, але і чути наших клієнтів, відповідати на їх запити і надавати реальні варіанти виходу з будь-якої ситуації. Ось ряд програм, які ми пропонуємо зараз нашим клієнтам:

Бонуси кредиторам від мфо майкредіт

Чи важлива зараз кредитна історія?

Кредитна історія важлива завжди. Так, в обставинах, що склалися, це може здатися питанням останньої міри важливості, але збереження кредитної історії зараз – це величезний вклад в майбутнє. Оформляючи через 10 років іпотеку або кредит на бізнес, ви можете і не згадати про незакрите багато років тому мікропозиці. Але саме ця ситуація може спричинити відмову і неможливість узяти кредит на велику суму. Тому, якщо є можливість вирішити питання просто вийшовши на зв’язок з кредитором – їй обов’язково треба скористатися.

Підтримка контакту з кредитором – головний крок у вирішенні проблеми

За підсумками інтерв’ю з Дмитром Стензей можна зробити висновок, що головний крок в рішенні простроченої заборгованості – це готовність позичальника йти на контакт з кредитором. Якщо ви звернулися в надійну і перевірену компанію – вам не доведеться залишатися наодинці зі своєю проблемою. Більшість мікрофінансових компаній готова діяти в інтересах позичальника, дотримуються Кодексу професійної етики по врегулюванню простроченої заборгованості, і дотримуються принципу соціальної відповідальності перед своїми клієнтами.

Голова Всеукраїнської асоціації фінансових компаній Ганна Замазеева відмітила:

“Зараз як ніколи важливий конструктивний діалог між кредитором і позичальником – їх взаємне усвідомлення відповідальності. Учасники ринку мотивовані вибудовувати лояльні довгострокові стосунки з клієнтами і демонструють найвищу клієнтоорієнтованість. У разі можливого виникнення розбіжностей, асоціація ВАФК безкоштовно допоможе споживачеві налагодити діалог з кредитором. При цьому, важливо не забувати про договірні зобов’язання і пам’ятати, що кредит необхідно повертати. І чим швидше позичальник звернеться в компанію при виникненні проблеми, тим прийнятніше рішення удасться отримати спільно”.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.