В Україні запустили платформу для скарг на банки і колекторів: фото

В Україні запустили в тестовому режимі платформу ФінСкарга, на якій будь-який бажаючий може безкоштовно поскаржитися на банк або мікрофінансову організацію, повідомляється на сайті Української асоціація Фінтех і інноваційних компаній (UAFIC), яка запустила платформу за підтримки USAID.

“Сьогодні ми спостерігаємо дуже багато порушень з боку фінансових установ. Вже у вересні ми очікуємо, що платформа отримає 500 звернень від громадян, і будемо сприяти вирішенню їх проблемних питань з банками, МФО або колекторськими компаніями”, – зазначив голова правління UAFIC Ростислав Дюк.

На платформі можна подати скаргу, якщо банк, наприклад, самовільно збільшив вам кредитний ліміт по карті, надав непрозорі умови кредитування, відмовив у реструктуризації або навіть якщо банкомат не видав гроші.

Далі скарга подається в банки. Якщо відповідь користувача не влаштує, він може запросити медіацію (альтернативний процес вирішення спорів без судових розглядів).

“Кожен може залишити свою скаргу на платформі і бути впевненим, що вона буде передана для розгляду в відповідну фінансову установу. Якщо ж остання не зможе допомогти своєму клієнтові, скарга буде розглядатися регулятором і може дійти до суду”, – зазначив Дюк.

Залишити скаргу на банк чи мфо

Всі послуги платформи для громадян – безкоштовні. Платформу вже підтримали 25 гравців ринку 7 банків і 18 МФО.

Планується, що повноцінно платформа запрацює в листопаді 2020 року. Сервіс буде доступний для використання онлайн з будь-яких пристроїв. Офіційний старт платформи – в кінці 2020 року.

  • У травні НБУ запропонував встановити єдині стандарти ринкової поведінки при стягненні проблемної заборгованості з позичальників.
  • На початку вересня Нацбанк опублікував ряд порад, як українцям врятуватися від колекторів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *